English

در راستای مدیریت منابع و هزینه ها صورت پذیرفت:

رونمایی از مراکز تلفن تحت شبکه ادارات گاز کاشان، نطنز و گلپایگان استان اصفهان

در راستای مدیریت منابع و هزینه‌ها، از مراکز تلفن تحت شبکه (VoIP) ادارات گاز کاشان، نطنز و گلپایگان استان اصفهان رونمایی شد.

رونمایی از مراکز تلفن تحت شبکه ادارات گاز کاشان، نطنز و گلپایگان استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اعلام این خبر، گفت: ارتباطات، ابزاری مهم و ضروری برای ایجاد هماهنگی میان فعالیت‌های کارکنان در بخش‌های مختلف یک سازمان است و در این راستا و به‌منظور مدیریت منابع و هزینه‌ها، این مهم رونمایی شد.

ابوالقاسم عسکری افزود: از مزایای این مرکز می‌توان به عیب‌یابی و پشتیبانی از راه دور، امکان برقراری تماس‌های داخلی با اداره مرکزی و سایر مناطق و نواحی گازرسانی، کاهش هزینه قبوض تلفن شهری این نواحی و هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی، امکان انتقال صدا با کیفیت مطلوب و استفاده بهینه از منابع موجود (بستر شبکه) اشاره کرد.

وی همچنین به سایر مزایای این مراکز اشاره کرد و افزود: ایجاد مدیریت متمرکز، اختصاص شماره تماس ثابت و همیشگی به افراد، صرف نظر از موقعیت جغرافیایی و مدیریت بهینه منابع است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خاطرنشان ساخت: سیستم‌های تلفن قبلی علاوه بر این‌که بصورت آنالوگ بوده و دارای ۱۴ سال قدمت بودند، فاقد قابلیت دسترسی از راه دور و خدمات پشتیبانی فنی و بستر زیرساختی نیز بوده که با راه‌اندازی این مراکز، تعداد کل مراکز تحت شبکه مورد بهره‌برداری به تعداد ۱۵ مرکز افزایش یافته است.

لازم به ذکر است، تلفن تحت شبکه یا (Voice over Internet Protocol) VoIP، شکلی از ارتباط است که به شرکت‌ها و مراکز تماس این امکان را می‌دهد که به جای خطوط تلفن آنالوگ معمولی از طریق یک اتصال شبکه تماس تلفنی برقرار کنند که به دلیل کیفیت بالای صدا و تصویر، امنیت بالا، انعطاف‌پذیری، قابلیت توسعه و ارتقاء، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، برای استفاده در سازمان‌ها و شرکت‌ها مناسب هستند.

گفتنی است، با توجه به این ویژگی‌ها، استفاده از تلفن‌های تحت شبکه یا ویپ، به عنوان یک راه حل مناسب برای بهبود ارتباطات داخل سازمان‌ها، پیشنهاد می‌شود و با توجه به رشد روزافزون فناوری، به روز رسانی و ارتقاء این تلفن‌ها بسیار مهم است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه