English

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد ؛

اجرای آسفالت معابر اصلی منطقه هفت اصفهان با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای آسفالت معابر منطقه هفت با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد ریال در چند محور در حال اجراست.

 اجرای آسفالت معابر اصلی منطقه هفت اصفهان با اعتبار بالغ بر 500 میلیارد ریال
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سلطان آقایی در جمع خبرنگاران گفت:عملیات اجرای آسفالت معابر و خیابانهای فرعی منطقه هفت با هزینه ای بالغ بر100 میلیارد ریال و آسفالت معابر اصلی با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد ریال در چند محور در حال اجراست. 

وی با اشاره به حجم بالای اجرای آسفالت در سطح منطقه هفت گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 70 درصد برنامه آسفالت معابر  اصلی منطقه هفت، اجرا شده و یا در حال اجراست .

سلطان آقایی گفت: عملیات زیر سازی آسفالت معابر فرعی و کوچه های سطح منطقه با هزینه ای بالغ بر  115 میلیارد ریال و در حدود  42 هزار متر مربع ، در حال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به وعده های محقق شده مدیریت شهری در اجرای آسفالت سطح منطقه هفت ادامه داد: امسال عملیات اجرای روکش آسفالت معابر اصلی منطقه، انجام گرفته است که از جمله آنها می توان به خیابانهای ابوریحان، آل بویه، پوریای ولی، فلاطوری ، اشراق ، آل محمد، آل یس ، خیابان شریعتی در شهرک ولیعصر ، بلوار ایمان، 22 بهمن، تربیت معلم و میدان شهید کویتی پور  و ... اشاره نمود .

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان تصریح کرد: روکش آسفالت خیابان 15 خرداد نیز در دستور کار اداره عمران قرار دارد که بعد از پیاده رو سازی این محور5500 تن آسفالت در این خیابان اجرا می گردد . 

او افزود: سال گذشته به دستور شهردار اصفهان، با هدف رفع محرومیت از چهره شهرک ولی عصر و با بیش از 60 میلیارد ریال هزینه حدودا نیمی از معابر فرعی این شهرک روکش آسفالت شد . 

این مقام مسئول با اعلام حجم زیاد درخواستهای مردمی در خصوص اصلاح و یا ترمیم آسفالت معابر و خیابانهای منطقه گفت: بودجه اختصاصی سال گذشته مبلغ 350 میلیارد ریال برای اجرای روکش آسفالت، زیرسازی و لکه گیری در سطح منطقه تامین اعتبار شده و امسال نیز با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان و پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه، این عدد به 500 میلیارد ریال رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه