English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

اهدای ۹۰۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کمیته امداد استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:در سال جاری تاکنون، ۹۰۶ سری جهیزیه به ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

اهدای ۹۰۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کمیته امداد استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، کریم زارع در جمع خبرنگاران با بیان این خبر، اظهار داشت: تسهیل ازدواج جوانان، تامین جهیزیه و لوازم ضروری نوعروسان نیازمند، یکی از دغدغه های مهم این نهاد است که با مساعدت خیران انجام می شود و طی سال های اخیر، هیچ نوعروسی برای دریافت جهیزیه پشت نوبت قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن بستر ازدواج آسان رویکرد این نهاد برای حمایت از جوانان نیازمنداست، ادامه داد: از ایام عیدسعید غدیر تا پیش از شروع ماه محرم، ۵۰۵ سری جهیزیه شامل پنج قلم لوازم ضروری زندگی، به ارزشی بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۹۲۱ میلیون تومان با مساعدت خیران تامین شده که به نوعروسان نیازمند اهدا می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیش از این هم ۴۰۱ سری جهیزیه برای شروع زندگی مشترک جوانان نیازمند تحت حمایت اهدا شده، افزود: با توجه به اینکه محل سکونت هریک از نوعروسان تحت حمایت در سطح استان گسترده است، اقلام جهیزیه ها در اختیار ادارات اجرایی استان قرار گرفته تا در این مدت به خانوادهای متقاضی تحویل بدهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر اینکه فراهم سازی بستر مشارکت خیران در زمینه کمک به نیازمندان باید با سازوکار مناسب، فرهنگ سازی و توسعه پیدا کند، گفت: این نهاد در مناسبت های پیش رو نیز ادامه فعالیت های حمایتی برای تسهیل ازدواج جوانان تحت پوشش را هدف گذاری کرده که انتظار می رود خدمات ارائه شده با همراهی خیران و گروه های توانمند جامعه با قوت بیشتر استمرار پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه