English

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان :

رأی دادن با کارت‌های ملی قدیمی امکا‌ن‌پذیر نیست

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه شناسنامه‌ یا کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات ضروری است، گفت: در مرحله اول انتخابات تعدادی از مردم کارت ملی قدیمی را با خود به همراه داشتند که این کارت‌ها از سال ۱۳۹۷ فاقد اعتبار است لذا از شرکت در انتخابات منع شدند.

رأی دادن با کارت‌های ملی قدیمی امکا‌ن‌پذیر نیست
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و کارگروه‌های اجرای انتخابات شهرستان‌ها، اظهار کرد: این نشست به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور فرمانداران و اعضای اجرای انتخابات در شهرستان‌ها برگزار شد.

وی ضمن اشاره به بررسی آخرین هماهنگی‌های استان در راستای اجرای انتخابات، ادامه داد: جمعه پانزدهم تیرماه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و باید هماهنگی‌های نهایی در راستای برگزاری انتخابات در استان انجام شود.

جان‌نثاری عنوان کرد: هماهنگی همه‌جانبه با فرمانداران استان مورد تأکید است و  استان برای رأی‌گیری و انتخابات آمادگی کامل دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با قدردانی از مساعدت و همراهی مردم در حضور و برگزاری انتخابات، ادامه داد: فردا چهاردهم تیرماه رأس ساعت ۸ صبح پایان زمان تبلیغات انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ستادها و هواداران کاندیداهای انتخابات از رأس ساعت ۸ صبح فردا در فضای حقیقی و مجازی از هرگونه فعالیت‌های تبلیغی خودداری کنند.

جان‌نثاری با اشاره به آغاز زمان رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح جمعه پانزدهم تیرماه، گفت: در مرحله اول مدت زمان رأی‌گیری ۱۰ ساعت و در صورت لزوم ساعت‌ رأی‌گیری تمدید خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: از این رو درخواست می‌کنیم مردم شریف استان تلاش کنند در ساعات اولیه صبح به شعب اخذ رأی که همانند مرحله اول انتخابات است و تعداد و نشانی شعب تغییر نکرده است مراجعه کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی اظهار کرد: مردم آزادانه می‌توانند به هر شعبه‌ای که در دسترس دارند مراجعه کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه شناسنامه‌ یا کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات ضروری است، عنوان کرد: در مرحله اول انتخابات تعدادی از مردم کارت ملی قدیمی را با خود به همراه داشتند که این کارت‌ها از سال ۱۳۹۷ فاقد اعتبار است لذا از شرکت در انتخابات منع شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان ادامه داد: برای اینکه در این مرحله با مشکل مواجه نشویم مردم ما به خاطر داشته باشند در صورتی که کارت ملی قدیمی دارند با شناسنامه برای رأی‌گیری حضور یابند و اگر شناسنامه ندارند و کارت ملی آنها قدیمی است تا روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه به ادارات ثبت احوال در سراسر استان مراجعه و شناسنامه المثنی دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه