English

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

طرح ویژه پلیس اصفهان برای ارائه خدمات مشاوره به جامعه کارگری

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از طرح ویژه این معاونت برای ارائه خدمات مشاوره رایگان به جامعه کارگری استان خبر داد.

 طرح ویژه پلیس اصفهان برای ارائه خدمات مشاوره به جامعه کارگری
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ مسعود طُریفی بیان کرد: یکی از جوامع هدف پلیس برای آموزش همگانی،مشاوره و مصون سازی آنان دربرابر آسیب های اجتماعی قشر زحمت کش کارگران و خانواده های آنان است که در این خصوص رئیس اداره آموزش همگانی  و 2 تن از کارشناسان ارشد مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان جلسه تعاملی خوبی را با معاون اجتماعی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان برگزار کردند.

وی افزود: در این جلسه اجرای طرح ویژه پلیس برای ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به جامعه کارگری، کارفرمایان، کارکنان شرکت های تولیدی، تعاونی ها  و افراد جویای کار مطرح و پیرامون اجرای بهتر این طرح بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده از مشاوره در عصر کنونی اظهار داشت: امروزه بسیاری از افراد جامعه بخاطر هزینه های بالا، از مراجعه به دفاتر مشاوره  چشم پوشی می کنند  و همین امر می تواند باعث شود که مشکلات و آسیب های اجتماعی که با آن درگیر هستند انباشته شده و به یک تهدید و معضل بزرگ برای خانواده و بلکه سایر افراد جامعه تبدیل شود.

سرهنگ طُریفی اذعان کرد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان بستر خوبی را فراهم آورده تا شهروندان بدون دغدغه مالی بتوانند از خدمات روانشناسان متخصص و کارآزموده در حوزه آسیب های اجتماعی و آسیب شناسی مسایل خانواده بهره ببرند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ضلع جنوب شرقی میدان تاریخی حضرت امام (ره) قرار گرفته و خدماتی از قبیل مشاوره خانوادگی ، مشاوره فردی و بالینی ، مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره کودک و نوجوان ، مشاوره حقوقی و انتظامی، روانسنجی و ... را به صورت رایگان ارائه می کند که شهروندان می توانند برای دریافت نوبت از طریق تماس با شماره تلفن 096580 و 21825630 و  لینک   eitaa.com/aramesh096580  اقدام کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه