English

استاندار اصفهان عنوان کرد؛

جایگاه استراتژیک اصفهان در ایجاد زمینه همکاری میان ایران و روسیه

استاندار اصفهان بر نقش‌آفرینی اصفهان بعنوان استانی راهبردی در ایجاد زمینه همکاری میان دو کشور ایران و روسیه، تأکید کرد.

جایگاه استراتژیک اصفهان در ایجاد زمینه همکاری میان ایران و روسیه
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سیدرضا مرتضوی در دیدار با سفیر فدراسیون روسیه در ایران ضمن اشاره به تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران و روسیه جهت توسعه و ارتقاء روابط دو جانبه، اظهار کرد: رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی از شخصیت‌های ممتاز جمهوری اسلامی ایران بود و نقش بسیار سازنده و چشمگیری در ارتقاء روابط ایران با کشورهای همسایه بالأخص فدراسیون روسیه ایفاء کرد.

وی با اشاره به ملاقات‌ و گفت‌وگوی متعدد میان رییس جمهور شهید ایران و رییس جمهور روسیه، گفت: توجه هر دو کشور همواره به ایجاد و ارتقاء روابط راهبردی بوده است.

مرتضوی در پاسخ به تسلیت و همدردی سفیر فدراسیون روسیه به سبب شهادت آیت‌الله رئیسی، افزود: ما نیز از شهادت آیت الله رئیسی بسیار متأسف و متأثر هستیم زیرا ضایعه جبران ناپذیری به ما تحمیل شده است.

استاندار اصفهان گفت: امیدواریم خداوند متعال به مردم ایران کمک کند تا در انتخابات پیش‌رو انتخاب شایسته‌ای داشته باشند و رییس‌جمهوری انتخاب شود که بتواند مسیر رییس‌جمهور شهید را دنبال کند.

وی خاطرنشان کرد: البته هر دو کاندیدای انتخابات شایسته و دارای سابقه کار مؤثر هستند و هر نامزدی که به رأی مردم انتخاب شود می‌تواند با نگاه و مسیر راهبردی، توافقات دو کشور را ادامه دهد.

استاندار اصفهان در بخش دیگر سخنان خود ضمن اشاره به نقش و جایگاه استراتژیک اصفهان در جمهوری اسلامی ایران، گفت: در شکل گیری روابط راهبردی میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه به دستور رییس‌جمهور شهید، اصفهان نیز برای نقش‌آفرینی وارد میدان شده و تلاش می‌کنیم تا پشتیبانی‌های لازم را در این خصوص داشته باشیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: تلاش ما ایجاد بستر و زمینه مناسبی برای نقش‌آفرینی اصفهان در ارتباطات دو کشور است زیرا استان اصفهان استعدادهای کافی برای این نقش‌آفرینی را دارد.

مقام عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: البته بایستی بستر و زمینه ایفای تعهدات نیز فراهم شود تا به نتایج مطلوب طرفین دست یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه