English

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

دانش‌آموزان نقشی فراتر از رأی اولی بودن در انتخابات دارند

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: برای دانش‌آموزان در انتخابات و مشارکت‌های سیاسی کشور باید نقشی فراتر از رأی اولی بودن در نظر بگیریم.

دانش‌آموزان نقشی فراتر از رأی اولی بودن در انتخابات دارند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، اکبر رحمتی در نشست با دانش‌آموزان رأی اولی پیشتاز و خبرنگار گفت: اگر دانش‌آموزان با دید باز و عمیق و نگاهی ژرف به موضوع انتخابات در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند با بینش سیاسی می‌توانند در رقم‌زدن آینده خود شریک شوند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای درک محیط امروز و آینده و پیشرفت کشور نیازمند ارائه مسئولیت هستند، اظهار کرد: باید برای دانش‌آموزان در انتخابات و مشارکت‌های سیاسی کشور، نقشی فراتر از رأی اولی بودن در نظر بگیریم.

رحمتی با اشاره به واقعه غدیر و نکاتی که در آن نهفته است، خاطرنشان کرد: نوجوانان و دانش‌آموزانی که در زمان جنگ به جبهه‌های جنگ رفتند و حماسه آفریدند و شهید شدند به یک سفر کورکورانه نرفتند بلکه نگاه عمیق به مسائل کشور و جنگ داشتند و امروز هم نیازمند این هستیم که بینش دانش‌آموزان را افزایش دهیم و با دادن نقش‌های جدید در سرنوشت کشور، سهیم کنیم.

وی افزود: چشم جهان به نتیجه دور دوم انتخابات ایران است و اثر رأی ما فقط در داخل کشور نیست بلکه در دنیا تأثیر دارد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان بیان کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، تأثیر محکمی برای آینده کشور از نظر تحولات و پیشرفت‌ها دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه