English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه:

عامل سرقت طلاجات در شاهین شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی، سارقی که اقدام به سرقت بیش از 2 میلیارد ریال پول و طلا از منزل یکی از شهروندان کرده بود شناسایی و به همراه یک مالخر دستگیر شد.

عامل سرقت طلاجات در شاهین شهر دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ هادی کیان مهر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت بیش از 2 میلیارد ریال پول، طلا و وسایل با ارزش دیگر از منزلی در سطح شهرستان و شکایت مالباخته به پلیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 16 پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی با جمع آوری سرنخ های موجود سارق را که یکی از افراد سابقه دار شهرستان بود شناسایی و مشخص شد این فرد با اطلاع از مسافرت چند روزه ساکنان منزل در فرصتی مناسب وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت اموال موجود در محل کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت فرد سارق شناسایی و مشخص شد وی زیور آلات و اموال مسروقه را به یک مالخر فروخته که در ادامه این متهم نیز دستگیر و کلیه اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست قبل از مسافرت و ترک منزل اصول ایمنی و امنیتی منازل را رعایت و از قراردادن پول و طلا داخل منزل خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه