English

طی سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ صورت گرفت:

برگزاری ۱۱۰ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان

در راستای تکریم و پاسخگویی به درخواست‌های مراجعین، تعداد ۱۱۰ مورد دیدار مردمی در شرکت گاز استان اصفهان طی سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

برگزاری ۱۱۰ مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، هدف از دیدار چهره‌به‌چهره با مردم را، شنیدن و بررسی موضوعات مرتبط با گازرسانی و تأمین ایمن و مستمر این انرژی پاک و اقدام فوری برای حل آنان در چارچوب قانون در راستای مدیریت مؤثر، کارآمد و جهادی و ارتقای رضایتمندی ذی نفعان عنوان کرد.

 وی گفت: یکی از راهبردهای محوری شرکت گاز استان اصفهان، سرآمدی در عملیات و ارتقای بهره‌وری و همچنین پاسخگویی سریع و شفاف به درخواست‌های مردم و ارتقای رضایت‌مندی همکاران و مشترکین بوده و اجرای صحیح اصول تکریم ارباب‌رجوع و حمایت از ارزش‌های والای انسانی است.

 عسکری، ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت افزایش ارتباط و تعامل با مردم جهت پیگیری و رفع مشکلات و درخواست‌های آنها، از آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعین محترم و مرتفع‌شدن مشکلات آنان به‌عنوان مهم‌ترین مزیت دیدارهای چهره‌به‌چهره نام برد.

 عسکری افزود: در همین راستا باهدف تکریم مردم و شرکت در پویش نذر خدمت به یاد رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت، این شرکت نسبت به برگزاری موکب خدمت جهت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در محل گلستان شهدای اصفهان اقدام کرده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در خاتمه اعلام کرد: علی‌رغم اینکه مشترکین می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۵۹۴ و یا سامانه خدمات الکترونیک شرکت گاز استان اصفهان به نشانی https://es.nigc-isfahan.ir نسبت به ثبت درخواست و یا پیگیری امور خود اقدام کنند، ضمن این که به‌صورت حضوری نیز روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ به دیدار مردمی اختصاص‌یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه