English

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبرداد؛

آماده باش آتش‌نشانان اصفهانی برای تامین ایمنی شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آماده باش آتش‌نشانان اصفهانی برای تامین ایمنی شعب اخذ رای در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری در اصفهان خبرداد.

آماده باش آتش‌نشانان اصفهانی برای تامین ایمنی شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرآتشیار محمدمهدی مقدس‌زاده گفت:روزانه ۲۲۰ نفر از نیروهای آتش‌نشان طی روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم تیر برای پوشش ایمنی شعب اخذ رأی در شهر اصفهان فعال هستند.

وی افزود:در دوره قبل نیز ۹۰۰ شعبه اخذ رأی در اصفهان داشتیم که این شعب با توجه به حوزه استحفاظی هر ایستگاه، برای بازدید و بررسی ایمنی، دسته‌بندی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری همچون دوره قبل، پوشش ایمنی این شعب توسط سازمان آتش‌نشانی انجام خواهد شد و طی روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم تیر نیروهای شیفت استراحت این سازمان فراخوان شده و تمام مرخصی‌ها لغو شده است.

این مقام مسئول بیان داشت:خودروهای اطفائیه آتش‌نشانی به‌صورت ۲۴ ساعته در سه محل اصلی شمارش آرا و ستاد انتخاباتی مصلی، فرمانداری و شورای نگهبان مستقر شده و تمام مدیران ارشد و مسئولان ایستگاه‌های آتش‌نشانی برای بازدید از محل‌های شعب اخذ رأی در آماده‌باش کامل هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه