English

امام جمعه کاشان:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات حماسه ایجاد کنند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: امروز هم مردم ایران اسلامی همچون هفته گذشته به میدان آمدند تا با حضور حداکثری حماسه ایجاد کنند

مردم با حضور حداکثری در انتخابات حماسه ایجاد کنند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حجت السلام والمسلمین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز  در مصلی بقیه الاعظم کاشان به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز هم مردم ایران اسلامی همچون هفته گذشته به میدان آمدند تا با حضور حداکثری انتخابی اسلحه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اکنون کشور شرایط ویژه و سختی دارد که نباید آن را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات باید فردی توانمند روی کار بیاید چراکه با رفع مشکلات زیربنایی مشکلات اقتصادی هم رفع خواهد شد.

امام جمعه کاشان افزود: امروز مردم ما باید فردی را انتخاب کنند که ویژگی‌هایی چون توانمند، آگاه و شجاعت را داشته باشد تا بتواند اتفاق‌های مهمی را در نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

امام جمعه کاشان گفت: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید نگاه وسیعی به موضوعات داشته و راه حل محکمی برای مشکلات موجود در کشور پیدا کند.

 عضو خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، گفت: اکنون بیش از یکهزار و ۳۸۰ سال از حادثه عاشورا گذشته است و همان گونه که پیامبر اکرم می‌فرمایند امام حسین چراغ هدایت و کشتی نجات هستند.

وی در ادامه افزود: عزت جامعه اسلامی از محرم نشأت گرفته است.

امام جمعه کاشان خاطر نشان کرد: فرهنگ عاشورا در عصر حاضر عالم‌گیر شده است و تا زمان ظهور حضرت حجت تداوم رو به جلو دارد.

وی ادامه داد: امام حسین جز خدا به هیچکس تکیه نکرد و در مقابل دشمن تسلیم نشده با دشمن جنگید که این رفتار برای ما مسلمانان درسی بزرگ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه