English

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

اقتدار و عزت ایران اسلامی در گرو مشارکت پرشور مردم است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، امنیت پایدار، اقتدار وعزت ایران اسلامی را در گرو مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب درست و اگاهانه آنان در این آزمون بزرگ دانست.

اقتدار و عزت ایران اسلامی در گرو مشارکت پرشور مردم است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حجت الاسلام محمد حسین ایروانی در نخستین ساعات رای گیری پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در ابتدا پیشاپیش فرا رسیدن ایام ماه محرم، ماه عزای سید و سالار شهیدان را به همه هموطنان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال می خواهم که به همه توفیق دهد تا بتوانیم امسال هم همانند سال های قبل درمجالس عزاداری آن حضرت شرکت کرده و عشق و ارادت خالصانه خود به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را نشان دهیم.

وی افزود: مردم ایران امروز در برابر یک آزمون بزرگ و سرنوشت ساز قرار گرفتند و آن حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری است و باید بدانند که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری حضور در این مرحله  از مرحله اول هم مهم تر و حساس تر است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه چشم جهانیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان می دهد که این نظام از پشتوانه محکم مردمی برخوردار است و این ملت هرگز اجازه نخواهد داد تا بیگانگان در سرنوشت آنها دخالت داشته باشند.

حجت الاسلام ایروانی خاطر نشان کرد: امروز برای حفظ و استمرار دستاوردهای غرور آفرین انقلاب اسلامی و عبور اقتدارآمیز از مسائل اقتصادی و سیاسی و رویارویی با طرح ها و نقشه های  دشمنان، بیش از هر زمان دیگری به حضور و نقش آفرینی مردم در انتخابات نیاز است و بنابر این همه باید احساس تکلیف کرده و در این مرحله از انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از همه مردم می خواهم که با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده و به امنیت پایدار، اقتدار و عزت ایران اسلامی کمک کنند.

این‌مقام مسئول بیان کرد: امیدوارم مردم عزیز با مشارکت حداکثری و انجام یک  انتخاب درست و آگاهانه زمینه پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور را فراهم آورده و در پیشگاه عدل الهی و قضاوت آیندگان سربلند باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه