English

رییس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت :

بخش اعظمی از سبد انرژی کشور در استان اصفهان تامین می شود

رییس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت گفت:بخش اعظمی از سبد انرژی کشور در استان اصفهان تامین، فرآورش، انتقال و توزیع می شود.

بخش اعظمی از سبد انرژی کشور در استان اصفهان تامین می شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری با اشاره به جایگاه استراتژیک صنعت نفت اصفهان و تامین بخش اعظمی از سبد انرژی کشور در استان اصفهان  بر تدوین سند جامع فرهنگی و ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی خانواده بزرگ صنعت نفت استان اصفهان تاکید کرد.

وی از ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی خانواده صنعت نفت با هم افزایی شرکت های نفت و گاز منطقه خبر داد و گفت:در این نشست، موضوعات مختلفی از جمله ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، بهبود محیط کار، و توسعه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه کارکنان و خانواده ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابوالقاسم عسکری ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی کلیه صنایع نفت و گاز منطقه اصفهان گفت: در دولت مردمی سیزدهم خدمات بسیار ارزنده ای به مردم شریف استان صورت پذیرفته است و خدمات ارائه شده توسط شرکت های تابعه صنعت نفت مستقر در استان اصفهان در تولید و اشتغال استان و کشور بسیار مهم بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی در صنعت نفت افزود: توسعه فرهنگی و اجتماعی کارکنان یکی از اولویت‌های اصلی ماست و تلاش می‌کنیم با پیگیری مسائل در جلسات شورا، فضایی مناسب برای تبادل نظر و هم‌افزایی در این زمینه ایجاد کنیم.

در ادامه مدیران صنعت نفت اصفهان با تشریح روند عملکرد شرکت های متبوع، استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود در اشتراک دانش و تجربیات و رفع چالش های مشترک را خواستار شدند و در خصوص راهکارهای همکاری های مشترک با هدف برطرف نمودن چالشها و مشکلات موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند و همچنین برنامه‌های آتی شورا و راهکارهای اجرایی برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده نیز مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ اولین نشست شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت با حضور مدیران صنعت نفت استان و همزمان با برگزاری بیستمین نشست مدیران صنعت نفت این استان به میزبانی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان برگزار گردید.

 این نشست با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر بین مجموعه صنعت نفت و تقویت همکاری‌ها در جهت ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کارکنان برگزار شده است و مقرر گردید نشست‌های بعدی به‌ صورت دوره‌ای ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه