English

با حضور فرماندار اصفهان انجام شد؛

تقدیر از بانک های عامل برتر در کمک به توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد اصفهان

با حضور محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان از بانک های برتر در ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان تجلیل شد.

 تقدیر از بانک های عامل برتر در کمک به توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم، اظهار داشت: نتیجه واگذاری تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد، انجام یک کار موثر غیرتورم زا و اشتغال پایدار می باشد که منجر به تولید، افزایش خدمات و بهره وری و نیز ارزش افزوده در سطح جامعه و برای مجریان طرح های اشتغال خواهد بود. 

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) یک نهاد حمایتی است که در حین خدمت به نیازمندان جامعه هدف خود، در بخش های دیگر هم بصورت جدی ورود کرده، ادامه داد: مساعدت برخی از بانک ها برای ارائه اعتبارات اشتغال به متقاضیان، بر دیگر بانک ها حجت است و ثمره این مساعدت به کمیته امداد، نه تنها گره گشایی و رفع نیاز خانواده های نیازمند است که ارزش و پاداش دنیوی و اخروی دارد.   

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه جذب ۹۶ و نیم درصدی اعتبارات در جز ۴ بند ب تبصره۱۸ مربوط به تعاملی است که بانک ها با این نهاد داشتند، بیان داشت: با توجه به اینکه امسال بیش از ۲هزار میلیارد تومان تسهیلات برای این نهاد برنامه ریزی شده است، امیدواریم این همراهی در سال جاری هم با قدرت بیشتر تداوم یابد. 

کریم زارع، تبدیل شدن تسهیلات اعطایی به شغل مناسب و پایدار را از جمله دغدغه های این نهاد دانست و افزود: به همین منظور سال گذشته با همکاری بانک های عامل، ۱۳ هزار و ۸۱۴ فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به مددجویان و خانواده های نیازمند دهک های یک تا پنج پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید به اثربخش بودن جذب تسهیلات اشتغال در این نهاد، گفت: مشاوره، شناسایی، استعدادسنجی، نظارت حین و بعد از اجرای طرح ها، سبب پایداری مشاغل مددجویان شده که با بررسی صورت پذیرفته توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی، صحت عملکرد ۹۶ درصدی نیز در بین دستگاه های اجرایی به کمیته امداد تعلق گرفته است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ۲۵ بانک به عنوان یاوران اصلی توسعه اشتغال نیازمندان، تقدیر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه