English

طی سه ماهه اول سال جاری انجام شد؛

ارائه بیش از ۶۴۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۶۴۰ خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است

ارائه بیش از ۶۴۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، جواد کرانی رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات حقوقی، مشاوره ای و قضایی به خانوارهای تحت حمایت و رفع مشکلات آنها، یکی از بسته های خدماتی این نهاد است.

جواد کرانی با بیان اینکه طی این مدت، ۲۰ میزخدمت برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تشکیل شده، ادامه داد: ۳۵ وکیل نیکوکار با حضور مستمر در شهرستان ها و استقرار در میز خدمت حقوقی، ۶۴۰ مورد خدمت و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مددجویان بدلیل عدم آگاهی از حقوق قانونی خود و سردرگمی در پیچ و خم های اداری به محض روبرو شدن با مشکلات حقوقی و قضایی قادر به احقاق حق خود نیستند، افزود: با هدف شناخت موضوعاتی از جمله مباحث حقوقی، حقوق متقابل زوجین، مسائل حقوقی زنان و ازدواج، نحوه پیگیری دادخواست ها، حقوق خانواده و ... طی سه ماهه اول سال جاری ۱۵ دوره آموزشی با حضور بیش از ۹۰۰ مددجو برگزار شده است.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان ، ارائه خدمات و رفع مشکلات حقوقی مددجویان را مسیری برای احقاق حق آنان مطرح کرد و گفت: کمیته امداد برای سهولت دسترسی مددجویان به ارائه خدمات قضایی، امکان ثبت درخواست خدمات حقوقی در سامانه هوشمند امداد را فراهم کرده که مددجویان می توانند پس از ثبت درخواست، مشاوره و خدمات قضایی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه