English

با اجرای نهمین مرحله از طرح آرامش صورت گرفت؛

جمع آوری ۲۰۸ معتاد متجاهر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از تداوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری و جمع آوری 208 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای نهمین مرحله از طرح آرامش در شهر خبر داد .

جمع آوری 208 معتاد متجاهر در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ  احمد نیکبخت بیان داشت: نهمین مرحله از طرح آرامش در شهر با محوریت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و عادی و با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح نقاط شناسایی شده اجرایی شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل های مورد نظر اعزام و در عملیات هایی جداگانه موفق شدند 8 خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و مقدار 400 گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تعداد 200 نفر معتاد متجاهر و عادی را از سطح محلات، پارک ها و تفرجگاه ها جمع آوری و برای سیر مراحل درمانی به مراکز بازپروری تحویل دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند گزارشات خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر ،حضور معتادان متجاهر و ولگرد را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان با تلفن 21825462 در اختیار پلیس قرار دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه