English

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان:

آلودگی هوا و فرونشست اصفهان در اولویت رئیس جمهور منتخب قرار گیرد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آلودگی هوا و فرونشست اصفهان و احیای دائمی زاینده رود در اولویت رئیس جمهور منتخب قرار گیرد.

 آلودگی هوا و فرونشست اصفهان در اولویت رئیس جمهور منتخب قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، احمد شریعتی در نطق میان دستور صد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: از دکتر پزشکیان استدعا دارم که نسبت به حل مشکلات مردم فهیم اصفهان به ویژه در خصوص احیای دائمی زاینده رود و برطرف کردن مشکلات زیست محیطی مانند آب و هوا و فرونشست و مشکلات اشتغال و معیشت مردم تلاش کند.  

وی افزود: از سازمان اتوبوسرانی به لحاظ اینکه در انتقال بیش از ۵۰ کاروان زائران بیت الله الحرام به فرودگاه اصفهان تلاش کردند تشکر می‌کنم و از نماینده شهردار تقاضا دارم مراتب تقدیر اعلام شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ۲۲ تیر روز حراست گفت: حفاظت از سرمایه‌های ارزشمند مادی و معنوی هر مجموعه بر عهده حراست است که نیروهای خدوم، توانمند، بصیر و تیزبین در این میان تلاش فراوان می‌کنند. حراست همواره به عنوان مشاوری امین با نظارت، اشرافیت و اقتدار در تحقق اهداف مدیریت گام‌های موثری برمی‌دارد. به همین مناسبت از خدمات شبانه روزی پرسنل حراست نهادهای کل استان و شهرداری تقدیر و برای آنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: سال گذشته به مناسبت اربعین حسینی تذکر دادم که اصفهان محل عبور و مرور زائران استان‌های بسیاری است. لازم است از سوی مدیریت شهری موکب‌هایی برپا شود تا مرکزی به عنوان استراحتگاه برای زائران فراهم شود.

شریعتی گفت: سال گذشته پیشنهاد دادم که موکبی در کنار گذر شرق اصفهان ایجاد شود، با توجه به فرصت باقی مانده استدعا دارم که مدیریت شهری این اقدام را دنبال کند تا خدمت رسانی خوبی به زائران سیدالشهدا (ع) صورت گیرد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر گفت: مردم ایران برگ زرین دیگری بر کارنامه پر افتخار ایران و ایرانی افزودند و موجبات خوشنودی و دلگرمی دلبستگان به آرمان‌های اصیل جمهوری اسلامی را فراهم کردند، خداوند را بابت این اتفاق شکر می‌کنیم چون بی تردید برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در زمانی کوتاه، در داخل و خارج کشور که شاهد آن در مکه بودم، اتفاقی بی نظیر بود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به رئیس جمهور منتخب عنوان می‌کنم که اصفهان ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اما مردم این شهر در سال‌های اخیر مظلوم واقع شد‌اند. از دکتر پزشکیان استدعا دارم که نسبت به حل مشکلات مردم فهیم اصفهان به ویژه در خصوص احیای دائمی زاینده رود و برطرف کردن مشکلات زیست محیطی مانند آب و هوا و فرونشست و مشکلات اشتغال و معیشت مردم تلاش کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه