English

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان خبرداد؛

مهلت ۶ ساله ساخت‌وساز پس از دریافت پروانه ساختمانی در اصفهان

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان از مهلت ۶ ساله ساخت‌وساز پس از دریافت پروانه ساختمانی در اصفهان خبرداد.

مهلت ۶ ساله ساخت‌وساز پس از دریافت پروانه ساختمانی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالفضل قربانی با بیان اینکه طبق قانون وقتی پروانه ساخت‌وساز صادر می‌شود، در آن مهلتی برای ساخت‌وساز تعیین شده است، گفت: در حال حاضر یک مالک برای ساخت‌وساز شش سال فرصت دارد.

وی با اشاره به اینکه پس از دریافت پروانه، مالک مجاز است که در مدت پنج سال ساختمان خود را بسازد و پایان کار دریافت کند افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده، یک سال دیگر نیز به این زمان اضافه شده است و در حال حاضر یک مالک برای ساخت‌وساز شش سال زمان فرصت دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: در صورتی که شهروندان توانایی ساخت‌وساز ندارند، نباید نسبت به دریافت پروانه اقدام کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

قربانی با بیان اینکه مالکان در گذشته می‌توانستند با شرایط راحت‌تر و بهتری پروانه دریافت کنند، اما در حال حاضر به‌دلیل تراکم جمعیت و مشکلات شهری، محدودیت‌های بیشتری اعمال شده گفت: شهرداری موظف است بر اساس زمان و مقررات جدید پروانه ساخت‌وساز صادر کند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: شهروندان با مراجعه به سایت شورای اسلامی شهر به نشانی shora.isfahan یا اپلیکیشن «اصفهان من» می‌توانند از زمان‌های برگزاری کمیته‌های نظارتی شورای اسلامی شهر در مناطق مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه