English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تعلیم و تربیت نسل آینده در مدارس شاهد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پرورش نسل آینده در این مدارس از اهمیت ویژه‌ای در استان اصفهان برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و اهتمام جدی، زمینه‌های رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان شاهد بیش‌ازپیش فراهم شود.

تعلیم و تربیت نسل آینده در مدارس شاهد از اهمیت ویژه‌ای  برخوردار است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا ابراهیمی در جلسه ستاد شاهد استان اصفهان با بیان اینکه مدارس شاهد همواره در تربیت دانش‌آموزان نخبه و انقلابی پیشرو بوده‌اند، گفت: تعلیم و تربیت نسل آینده در این مدارس از اهمیت ویژه‌ای در استان اصفهان برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و اهتمام جدی، زمینه‌های رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان شاهد بیش‌ازپیش فراهم شود.

وی با اشاره به‌ضرورت ارتقای کیفیت آموزشی مدارس شاهد، اظهار کرد: تلاش در جهت افزایش کیفیت این مدارس در راستای اجرای عدالت آموزشی و زمینه‌سازی برای تربیت نسل انقلابی و متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مدارس شاهد همواره در تربیت دانش‌آموزان نخبه و انقلابی پیشرو بوده‌اند، گفت: تعلیم و تربیت نسل آینده در این مدارس از اهمیت ویژه‌ای در استان اصفهان برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و اهتمام جدی، زمینه‌های رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان شاهد بیش‌ازپیش فراهم شود.

ابراهیمی با تأکید بر لزوم به‌روزرسانی محتوا و روش‌های تدریس در مدارس شاهد، تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای ارتقای کیفیت آموزشی این مدارس استفاده شود و با بهره‌گیری از معلمان مجرب و متعهد، شاهد تربیت نسل انقلابی و متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در دولت شهید رئیسی بیشترین توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و مدارس شاهد در این زمینه پیشرو هستند‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه