English

درراستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق در محرم صورت گرفت؛

برگزاری همایش ائمه جماعات صنعت آب و برق استان اصفهان

در همایش ائمه جماعات صنعت آب و برق استان مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان از ظرفیت های بالای ائمه جماعات در امر مهم فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق را در جامعه خبرداد.

برگزاری همایش ائمه جماعات صنعت آب و برق استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، جعفرنصر اصفهانی در همایش ائمه جماعات صنعت آب و برق، بر نقش مهم ائمه جماعات در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق در عبور موفق از پیک فصل تابستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات ساده‌ای مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی، عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در اوج بار، تنظیم دمای وسایل سرمایشی بر روی ۲۴ تا ۲۶ درجه و … می‌تواند به کاهش چشمگیر مصرف برق کمک کند، از ائمه جماعات خواست تا با ذکر این نکات در سخرانی ها در مساجد، هیئت ها و مراسمات مذهبی، در مدیریت مصرف برق کمک خادمین ملت در شرکت های برق باشند.

نصر اصفهانی همچنین به موضوع مهم ایمنی در هیئت‌های مذهبی و دسته‌ جات عزاداری اشاره کرد و از ائمه جماعات خواست تا به ویژه در ایام محرم، به این موضوع نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان با بیان اینکه برق یک نعمت الهی است و باید در مصرف آن صرفه‌جویی کرد، افزود: با رعایت نکات ساده می‌توانیم در مصرف این نعمت الهی صرفه‌جویی نمود. موضوع اثرات افزایش شدید دمای هوا و افزایش مصرف و اثرات آن بر تاسیسات برق نیز تشریح نیز گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه