English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

بهره‌مندی بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: بیش از 7 هزار و 400 مشترک در سه ماهه نخست سال 1403 در سطح استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 بهره‌مندی بیش از 7 هزار و 400 مشترک از نعمت گاز طبیعی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری با اشاره به اینکه بیش از 2 میلیون مشترک در سطح استان پهناور اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: امروزه حامل‌های انرژی به‌ویژه گاز طبیعی نقش موثری در توسعه، رفاه، اقتصاد کشور و خانوارها دارد و به همین منظور با همت و تلاش‌های انجام‌شده در این شرکت در سه ماهه نخست سال 1403، 7 هزار و 496 مشترک در واحدهای تولیدی، صنعتی، تجاری، خانگی، آموزشی و عمومی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی افزود: در همین مدت، 163 کیلومتر شبکه فولادی گازرسانی برای هم‌استانی‌های شریف اجرا شده است. این مقام مسئول اظهار کرد: به‌منظور بهره‌مندی مشترکان از این نعمت خدادادی 2 هزار و 319 انشعاب جدید در سطح استان پهناور اصفهان نصب شده است.

عسکری گفت: کمک به چرخه تولید و اقتصاد یک وظیفه مهم است و به همین منظور به 853  واحد تولیدی، صنعتی، تجاری و عمومی و 6 هزار و 634 مشترک خانگی شهری و روستایی گازرسانی صورت گرفته و از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر ، 114شهر و بیش از 1500 روستا و مکان مزرعه از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و ماموریت و رسالت این شرکت، تامین ایمن و پایدار گاز مشترکان خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی این استان پهناور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه