English

شهردار اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۶۰ درصدی رینگ پساب در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر رینگ پساب شهر اصفهان با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال تکمیل است تا آبیاری پنج هزار هکتار فضای سبز این کلان‌شهر از طریق شبکه پساب انجام شود.

پیشرفت 60 درصدی رینگ پساب در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، علی قاسم‌زاده امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: این روزها شاهد گرمای شدید هوا هستیم که بیشترین تنش را برای فضای سبز شهر ایجاد کرده است؛ امیدوارم بتوانیم از این شرایط تنش شدید کم‌آبی و گرمای هوا به‌خوبی عبور کنیم.

وی افزود: برای مقابله با کم‌آبی و تنش آبی از دو سال پیش راه‌حل اساسی را پیش‌بینی کردیم، به‌طوری که با توجه به خشک شدن رودخانه زاینده‌رود و چاه‌های آبی که آب آن‌ها استحصال می‌شد، به سمت احداث تصفیه‌خانه برای تصفیه ثانویه پساب حرکت کردیم.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در گذشته آب پساب به‌وسیله تانکرهای آبرسان به فضای سبز منتقل می‌شد، اما در حال حاضر رینگ پساب شهر اصفهان در حال تکمیل است، تا آبیاری پنج هزار هکتار فضای سبز این کلان‌شهر از طریق شبکه پساب انجام شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه تاکنون ۶۰ درصد رینگ پساب اجرا شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی آب از طریق تصفیه‌خانه‌ها و مخازن وارد شبکه پساب می‌شود که امیدواریم به‌زودی شاهد رفع مشکل آبیاری فضای سبز از طریق شبکه پساب باشیم.

شهردار اصفهان اظهار کرد: در احداث تصفیه‌خانه‌ها سعی کردیم از آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها استفاده کنیم، بنابراین شهروندان به‌هیچ عنوان نگران آبیاری فضای شت مورد تأیید سازمان محیط زیست است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه