English

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان خبر داد:

کشف و پلمب یک واحد قصابی غیرمجاز در شهرستان لنجان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان از کشف و پلمب یک واحد قصابی به علت کشتار غیرمجاز توسط شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان خبر داد.

 کشف و پلمب یک واحد قصابی غیرمجاز در شهرستان لنجان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمد سلیمانی‌پور گفت: واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های خام دامی نقش مهمی در تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه دارند و ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور بوده و با هرگونه تخلف طبق ضوابط برخورد خواهد شد.

وی افزود: در پی انجام بازرسی‌های دوره‌ای کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شهر فولاد شهر، یک واحد قصابی به علت کشتار غیرمجاز با حکم مقام قضایی پلمب شد.

این مقام مسئول بیان کرد: این واحد علی‌رغم تذکرات قبلی مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور، مبادرت به انجام کشتار غیرمجاز می‌‌کرد که با هماهنگی مراجع قضایی و طی انجام مراحل قانونی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان در پایان گفت: واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های خام دامی، نقش مهمی در تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه دارند و ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور بوده و با هرگونه تخلف طبق ضوابط برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه