English

از ابتدای ماه محرم تاکنون صورت گرفت؛

حمایت بیش از ۳ هزار حامی از ۷ هزار و ۳۹۸ فرزند یتیم در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ حامی، حمایت از ۷ هزار و ۳۹۸ فرزند یتیم و نیازمند را تقبل کرده اند.

حمایت  بیش از ۳ هزار حامی از ۷ هزار و ۳۹۸ فرزند یتیم در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، کریم زارع در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم نیکوکار در ایام ماه محرم به تاسی از سالار شهیدان، امام حسین (ع) و ائمه معصومین (ع) برای حمایت از این فرزندان با ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین به این مهم ورود کرده اند، گفت: امسال نیز با مساعدت خیران، از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ حامی، حمایت از ۷ هزار و ۳۹۸ فرزند یتیم و نیازمند را تقبل کرده اند.  

وی در توصیف حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند، گفت: همیشه به یاد داشته باشیم که مقدار بخشش مهم نیست، بلکه مهم عشقی است که در بخشش ما متجلی می شود.

زارع با تاکید براینکه در روایات متعدد، کمک به ایتام و نیازمندان به عنوان یکی از برترین منابع انسان ساز نقل شده، اظهار داشت: حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند صرفا از نقطه نظر اخلاق مورد توجه نیست، بلکه علاوه بر آن آثار و نتایج زیادی بر کمک به ایتام مترتب است که این مساله توجه به حمایت از یتیمان را دوچندان می کند.

وی با بیان اینکه حمایت از فرزندان ایتام و یاری به نیازمندان همیشه مستلزم ثروت و مال فراوان نیست، ادامه داد: مردم زیادی هستند که بدلیل عواطف قلبی و یا حس خوب نوع دوستی تمایل دارند اندکی از مال خود را برای سرپرستی ایتام و نیازمندان خرج کنند تا خیر و برکت این عمل پسندیده در زندگی آنها جاری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ، با بیان اینکه عموم مردم می توانند با دست های مهربان خود و حمایت مالی و عاطفی، در راه برآورده کردن آرزوهای کودکان نیازمند قدم بردارند، گفت: خانواده ها می توانند با قبول حمایت از فرزندان ایتام و نیازمندان در برقراری ارتباط بهتر آنها با جامعه و اطرافیان خود کمک کرده و آغوش گرم و دلچسب خانواده را به آنها هدیه دهند و یاری دهنده شان در رسیدن به آرزوها و آمالشان باشند.

این مقام مسئول همچنین به تشریح مسیرهای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین و مشارکت در پویش "به عشق حسین(ع)" پرداخت و بیان داشت: نیکوکاران می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با ورود به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ نسبت به حمایت از این فرزندان اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه