English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف ۲ انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 2 انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 140 میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد .

کشف 2 انبار دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای  طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز با رصد اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از دپوی محموله ای از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و بی کیفیت در 2 انبار غیر رسمی  شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و معاونت غذا و دارو به محل اعزام و این انبارها را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات بیش از 70 هزار  قلم انواع لوازم آرایشی وبهداشتی مختلف که همگی فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

سردار علینقیان پور ارزش تقریبی محموله مکشوفه را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه  140 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف و 2 نفر به همراه پرونده تشکیل شده برای  رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

 این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم ترین راه حمایت از تولیدکنندگان داخلی، کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت طلب و نا امن کنندگان اقتصاد جامعه است خاطر نشان کرد: پلیس مصمم به برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کالا است و از شهروندان می خواهیم هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه قاچاق کالا را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به اطلاع ماموران ما برسانند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه