English

مدیر بنیاد مسکن کاشان خبرداد؛

الحاق ۹۰ هکتار زمین در روستاهای کاشان برای ساخت طرح ملی مسکن

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کاشان از الحاق ۹۰ هکتار زمین در ۱۱روستای دارای قابلیت در بخش های چهار گانه کاشان برای ساخت مسکن خبرداد.

 الحاق ۹۰ هکتار زمین در روستاهای کاشان برای ساخت  طرح ملی  مسکن
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، رضا زاده در جلسه شورای  مسکن شهرستان کاشان اظهار کرد: امسال ۹۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در روستاهای کاشان الحاق شد.

وی گفت: الحاق زمین با اولویت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن، طرح جوانی جمعیت، مهاجرت معکوس  برای متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی انجام شده است.

رضازاده اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای افرادی که در مناطق شهری داوطلب استفاده از طرح نهضت ملی مسکن بوده‌اند و مایل به سکونت در روستاها هستند شرایط خوبی را فراهم کرده است.

وی افزود: در این زمینه پیش‌بینی کرده‌ایم که طی دو سال ( سال‌های ۱۴۰۳ و۱۴۰۴) بیش از ۲۰۰۰  قطعه زمین به صورت اجاره ۹۹ ساله واگذار کنیم .

رئیس بنیاد مسکن کاشان گفت: افرادی که در شهرها واجد شرایط نهضت ملی مسکن بوده‌اند و می‌خواهند در روستاها ساکن شوند علاوه بر اینکه زمین با اجاره ۹۹ ساله دریافت خواهند کرد می توانند از تسهیلات ساخت روستایی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این راستا تسهیلات  مسکن روستایی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با باز پرداخت ۱۸ ساله و کارمزد ۵ درصد قابل استفاده خواهد بود .

وی عنوان کرد: پیش بینی می شود  با استقبال مردم از  این طرح  با توجه به تخصیص زمین و تخفیفات صدور پروانه و  استفاده از تسهیلات مذکور  موجب رفع قسمتی از مشکل مسکن شهرستان خواهد شد.

 

تکمیل پروژه مسکن کاشان نیازمند همراهی متقاضیان است

مصطفی رضا زاده در مورد پروژه اقدام ملی مسکن در شهر کاشان نیز گفت: عمده مشکل این پروژه ناترازی آورده متقاضیان با شرایط پیشرفت پروژه نمی‌باشد.

وی در مورد آورده نقدی متقاضیان مسکن ملی گفت : هزینه های اجرای عملیات از جمله " عوارض صدور پروانه ، هزینه پیمانی و تامین اجتماعی" به طور متوسط برای هر واحد ۷۵۰ میلیون است که مجموع آورده متقاضی و تسهیلات بانکی  به طور متوسط برای هر واحد ۵۵۰ میلیون تومان بوده که ۲۰۰ میلیون تومان کسری هزینه بوده است .

مدیر بنیاد انقلاب اسلامی تصریح کرد: تکمیل نهضت ملی مسکن نیازمند همراهی مردم است که تاخیر متقاضیان در زمان ومبلغ پرداختی ها باعث افزایش هزینه های ساخت طرح و تاخیر در اجرای پروژه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه