English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

برگزاری المپیاد جهانی فیزیک با حضور ۱۹۸ دانش‌آموز نخبه در اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری المپیاد جهانی فیزیک در اصفهان با حضور ۱۹۸ دانش‌آموزان نخبه ۴۷ کشور جهان خبرداد.

برگزاری المپیاد جهانی فیزیک با حضور ۱۹۸ دانش‌آموز نخبه در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،محمدرضا ابراهیمی درخصوص برگزاری المپیاد جهانی فیزیک اظهار داشت: پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک با حضور ۱۹۸ دانش‌آموزان نخبه ۴۷ کشور جهان از ۳۱ تیرماه تا روز دوشنبه ۸ مردادماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک با حضور ۱۹۸ دانش‌آموزان نخبه ۴۷ کشور جهان از روز یکشنبه ۳۱ تیرماه تا روز دوشنبه ۸ مردادماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود که تیم جمهوری اسلامی ایران نیز با ۵ دانش‌آموز در این رقابت علمی جهانی حاضر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این المپیاد جهانی در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود، افزود: افتتاحیه این رویداد، در روز دوشنبه یک مردادماه و با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.

ابراهیمی بیان داشت: المپیاد جهانی فیزیک در دو روز برگزار خواهد شد که یک روز آن به امتحان نظری و روز دیگر به امتحان تجربی اختصاص دارد و هر یک از امتحانات ۵ ساعت به طول خواهد انجامید؛ همچنین در کنار این امتحانات، شرکت‌کنندگان در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی مختلفی نیز شرکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان در سال ۱۳۸۶ نیز میزبان المپیاد جهانی فیزیک بوده است و اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان برنامه‌ریزی و اجرای این رویداد علمی جهانی را برعهده داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه