English

در سه ماهه نخست امسال انجام شد؛

صدور بیش از ۴ هزار مجوز ایمنی و پروانه کار در شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از صدور بیش از 4 هزار مجوز ایمنی و پروانه کار در شرکت گاز استان اصفهان در سه ماهه نخست سال 1403 خبرداد.

صدور بیش از 4 هزار مجوز ایمنی و پروانه کار در شرکت گاز استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری با اعلام مطلب اظهار داشت: این شرکت به‌موازات فعالیت‌های گازرسانی نسبت به رعایت دقیق اصول بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا، این شرکت با صدور مجوز برای انجام پروژه ها در صدد کاهش خطرات ناشی از فعالیت‌های عملیاتی هستند و در سه ماهه نخست سال 1403 تعداد 4 هزار و 260 مجوز ایمنی و پروانه کار صادر شده است.

 وی تصریح کرد: به منظور آمادگی در مقابله با بحران ها تعداد 11 مانور در سه ماهه نخست سال جاری برگزار گردیده که میتوان به مانورهایی همچون خروج اضطراری، ریزش مرکاپتان و... جهت آمادگی در مقابله با مخاطرات برگزار شده است.

عسکری گفت: به منظور آموزش نیروها درجهت مقابله با بحران بیش از 6 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافندغیرعامل برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار داشت: در طی همین مدت نیز تعداد 125 مورد بازدید ایمنی از ادارات، ایستگاه ها و واحدهای ستادی و جلسات تجزیه و تحلیل حوادث در سطح شرکت گاز استان اصفهان برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه