English

امام جمعه اصفهان:

دولت چهاردهم افرادی اهل خدمت ومتناسب با معیارهای رهبر انقلاب انتخاب کند

امام جمعه اصفهان بیان کرد: دولت چهاردهم باید افرادی را انتخاب کند که متدین، انقلابی، اهل خدمت و متناسب با معیارهای رهبر انقلاب باشند.

دولت چهاردهم افرادی اهل خدمت ومتناسب با معیارهای رهبر انقلاب انتخاب کند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تأکید بر اینکه دولت منتخب باید از انتصاب رفاقتی بپرهیزد، گفت: دولت چهاردهم باید افرادی را انتخاب کند که متدین، انقلابی، اهل خدمت و متناسب با معیارهای رهبر انقلاب باشند.

وی بابیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در کشور بدون هیچ مشکلی و در فقدان رئیس‌جمهور شهید برگزار شد، افزود: بسیاری از دشمنان تلاش کردند انتخابات ایران را با اختلال مواجه کنند اما موفق نبودند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا که مورد تشویق نمایندگان آمریکا قرار گرفت، بیان کرد: این جنایتکار چندین هزار کودک را به شهادت رسانده است.

امام جمعه اصفهان با اشاره تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ افزود: دولت آلمان با ترس از گسترش اسلام در کشورشان مراکز اسلامی را تعطیل کرد.

طباطبایی‌نژاد با انتقاد از اینکه امروز شاهد گسترش و نشر دروغ‌ها در فضای مجازی هستیم، خاطرنشان کرد: به فرموده حضرت علی(ع) شیعیان از دورویی در کلام پرهیز کنند، زیرا زبان نسبت به صاحب خود چموش است و ضرورت دارد نسبت به آنان کنترل داشت.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ روایت در خصوص سفارش به برگزاری نماز جمعه داریم، افزود:بسیاری از مراجع تقلید معتقدند اگر در محلی نماز جمعه برگزار شد کسانی که در نزدیکی این محل قرار دارند واجب است، شرکت کنند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بیان داشت: در سال ۵۸ با دستور امام(ره) اولین نماز جمعه برگزار شد و امروز شاهدیم نماز جمعه در تمامی مراکز شهرهای ایران در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه