English

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

واگذاری زمین به خانواده دارای فرزند ۳ قلو در شهر تیران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان به خانواده دارای فرزند ۳ قلو در شهر تیران اعطا شد.

واگذاری زمین به خانواده دارای فرزند ۳ قلو در شهر تیران
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سعید کاشفی اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بند چ تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ وزارت راه و شهرسازی مکلف است یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده های دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد. 

وی افزود: در این راستا پس از اطلاع از ثبت نام خانواده دارای فرزند سه قلو در سامانه طرح های حمایتی مسکن، پیگیری های لازم انجام شد و با حضور فرماندار شهرستان تیران و کرون ضمن ملاقات از آنان، یک قطعه از اراضی ملکی راه و شهرسازی واقع در شهر تیران شهرک بهارستان که دارای آماده سازی است تحویل داده شد.   

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: به لطف خدا پس از طی شدن فرآیند اداری از جمله اخذ مصوبه هیات نمایندگی، قرارداد واگذاری به صورت ۳ دانگ ۳ دانگ تحویل پدر و مادر خانواده می شود و سپس انتقال سند از طرف دولت به این خانوار انجام خواهد گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: خانوارهایی که مشمول این قانون هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از احراز شرایط و پالایش نسبت به مراجعه به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها اقدام تا متعاقباً اقدامات لازم پس از تأمین زمین انجام شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه