English

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خبرداد؛

ساخت طرح مشارکتی اسکیت ‌پارک در منطقه ۸ شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از آغاز ساخت طرح مشارکتی اسکیت پارک در پارک گل محمدی در منطقه ۸ شهرداری اصفهان خبرداد.

ساخت طرح مشارکتی اسکیت ‌پارک در منطقه ۸ شهرداری اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مسعود حیدری گفت: با اعلام فراخوان شناسایی و جذب سرمایه گذار و سیر مراحل قانونی، سرمایه‌گذاری متعهد و متخصص برای احداث (به‌روزرسانی)، بهره‌برداری، اجاره و انتقال زمین اسکیت پارک گل محمدی واقع انتخاب شد تا نسبت به ترویج فرهنگ ورزش، کشف استعداد‌های ورزشی، تحول و توسعه ورزش اسکیت را به شکل تخصصی در سطح حرفه‌ای با رعایت استاندارد‌های مورد نظر این رشته ورزشی در این منطقه فعال و اجرا کند.

وی افزود:شهرداری اصفهان در راستای افزایش سرانه ورزشی شهر اصفهان و ارتقای کمی و کیفی اماکن ورزشی با هدف حفظ سلامت و ایجاد پویایی و تحرک در جامعه و تسریع در دسترسی شهروندان در سطوح مختلف به امکانات ورزشی در هر منطقه، با مشارکت بخش خصوصی نسبت به احداث، تجهیز، به‌روزرسانی و بهره برداری از این مکان‌ها اقدام می‌کند.

حیدری تصریح کرد: احداث اسکیت‌پارک با هدف رشد و توسعه ورزش همگانی و تشویق کودکان و نوجوانان در اولویت قرار گرفت و با استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی به روش مشارکتی B.O.L.T احداث و بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه سایر رشته‌های ورزشی در زمین‌ها و اماکن متعلق به شهرداری در دستور کار است، گفت: تمام فعالان ورزشی و سرمایه‌گذاران علاقمند به فعالیت در حوزه ورزش و سلامتی می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی @city_opportunitys از این فرصت‌ها آگاهی پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه