English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی باغ فدک اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی باغ فدک با ۳ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

بهره‌برداری پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی باغ فدک  اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهدی سلطان‌آقایی در جمع خبرنگاران گفت: پروژه مجموعه ورزشی باغ فدک با هزینه‌ای بالغ ‌بر سه میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در راستای دسترسی آسان شهروندان در محلات به اماکن مناسب ورزشی و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش، طراحی ، احداث و به بهره ‌برداری رسید.

وی  اظهار کرد: یکی از مطالبات همیشگی اهالی محله فدک، فراهم‌سازی فضاهای استاندارد ورزشی بوده، در این راستا پروژه مجموعه ورزشی و زمین چمن مصنوعی باغ فدک با مشارکت بخش خصوصی طراحی و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به مشخصات پروژه افزود: برای این پروژه حدود سه میلیارد تومان هزینه شده است، همچنین مساحت این مجموعه حدود ۳۰۰۰ متر مربع بوده و سه زمین فوتبال، یک زمین والیبال و بسکتبال و زمین بدمینتون در این مجموعه قرار دارد.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان تاکید کرد: زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال شامل دو زمین ۴۰ در ۲۰ متر و یک زمین ۳۴ در ۱۷ متر است، همچنین جنس کف زمین بدمینتون، والیبال و بسکتبال از کف‌پوش گرانولی است.

سلطان‌آقایی گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ها، دسترسی آسان شهروندان در محلات به اماکن مناسب ورزشی و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان کم ‌تحرکی در نسل جوان را خطری برای سلامت جامعه دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان از زمین‌های ورزشی بوستان‌ها استقبال خوبی داشتند و این فضاهای ورزشی در افزایش شادی و نشاط شهروندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان تأثیر بسزایی دارد، بنابراین لازم است رفع کمبودهای این حوزه مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

سلطان‌آقایی با اشاره به استقبال خوب مدارس فوتبال از این زمین گفت: تا کنون مدارس فوتبال با حضور ۴۰۰ بازیکن از این مجموعه استفاده کرده‌اند، همچنین این مجموعه مورد استقبال عموم شهروندان قرار گرفته است .

این‌مقام‌مسئول با بیان اینکه این پروژه به‌صورت مشارکتی انجام شده است، افزود: این اولین طرح ورزشی مشارکتی  منطقه است که  در سه ماه گذشته به مرحله بهره‌برداری رسیده و دو طرح ورزشی مشارکتی دیگر نیز در دست بررسی و طراحی اولیه است  که خبرهای خوب آن ها به زودی اطلاع رسانی خواهد شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه