English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد؛

انتقال سایت نخاله‌های ساختمانی به خارج از شهر اصفهان ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر مشکل عمده در این کلان‌شهر انتقال سایت نخاله‌های ساختمانی به مکانی خارج از شهر است تا با وزش باد و تردد خودروها گرد و غبار و ریزگردها ایجاد نشود.

 انتقال سایت نخاله‌های ساختمانی به خارج از شهر اصفهان ضروری است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، احمد شریعتی با اشاره به کمربند سبز این کلان‌شهر و تاکید بر حفظ و حراست از محیط زیست و توسعه فضای سبز آن اظهار کرد: موقعیت اصفهان در غرب به‌دلیل جاری‌بودن زاینده‌رود و سرانه فضای سبزی که در این بخش وجود دارد، بسیار لطیف و دمای هوا نسبت به سایر مناطق این کلان‌شهر چند درجه اختلاف داشته است.

وی افزود: خشکسالی‌های اخیر موجب شده است تا این اختلاف دما در غرب اصفهان نسبت به شرق تفاوت چندانی نداشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: فضای سبز شرق اصفهان پروژه بسیار بزرگی بود که برای حفظ محیط زیست و برون‌رفت از آلودگی‌های زیست‌محیطی انجام شد و می‌تواند به‌صورت کمربند سبز درو تا دور شهر را فرا گیرد و به غرب اصفهان متصل شود.

شریعتی با تاکید بر حفظ و توسعه فضای سبز اصفهان گفت: استفاده از آب‌های خاکستری در این حوزه می‌تواند محدودیت‌های آبی را برطرف کند، اما در حال حاضر مشکل عمده در این کلان‌شهر انتقال سایت نخاله‌های ساختمانی به خارج از شهر است.

وی خاطرنشان کرد: این فضا باید به مکانی خارج از شهر منتقل شود تا با وزش باد و تردد خودروها ریزگرد و گرد و غبار ایجاد نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه