English

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان خبرداد؛

نصب و راه اندازی هزار و ۱۰۰ پنل خورشیدی در استان اصفهان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از واگذاری نصب و راه اندازی پنل‌های خورشیدی توسط بسیج سازندگی در استان اصفهان خبرداد.

نصب و راه اندازی هزار و ۱۰۰ پنل خورشیدی در استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حسن عجمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به واگذاری نصب و راه اندازی پنل‌های خورشیدی به بسیج سازندگی بیان کرد: بسیج سازندگی استان اصفهان رتبه اول تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی در کشور را دارد.

وی گفت: در دو سال گذشته هزار و ۱۰۰ پنل خورشیدی با تولید برق ۵.۵ مگاوات به استان اصفهان توسط بسیج سازندگی استان گذشته نصب شده است .

این مقام مسئول با اشاره باینکه یکی از برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان تأمین آب شرب پایدار در سه شهرستان است ، افزود: قرارداد اولیه تأمین آب شرب آن برای ۶۵ روستا در نظر گرفته شده بود اما به ۱۰۰ روستا آبرسانی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان ادامه داد: همچنین تأمین آب شرب ۶۰ روستا در فریدونشهر و فریدن مشکل برطرف شده است .

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت:آب شرب ۴۰ روستای شهرستان نایین نیز که قرار بود در بهمن ماه سال جاری افتتاح شود هفته آینده به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر کار جهادی در ارکان نظام انجام شود، در زیرمجموعه‌ها هم نیز انجام می‌شود،افزود: رعایت اولویت‌ها با تأکید بر مسائل مختلف و توجه به مردم، تکیه بر توان داخلی و شعار ما می‌توانیم محقق می‌شود.

عجمی با بیان اینکه بسیج سازندگی ۴ مأموریت محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و حرکت‌های جهادی را دنبال می‌کند، گفت:قرارگاه محرومیت‌زدایی در سپاه برای فعالیت در حوزه امنیت غذایی و اشتغال شکل‌گرفته است.

وی ادامه داد: ساخت مسجد و اجرای طرح آبخیز تا جالیز از جمله محورهای قرارگاه محرومیت زدایی در استان اصفهان می باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره باینکه در حوزه خدمت‌رسانی ازدواج آسان، تأمین جهیزیه با مشارکت خیرین و گروه‌های جهادی با محوریت جهادیار انجام می‌شود، گفت: شب عید سال گذشته ۳۱۳ تأمین جهیزیه برنامه‌ریزی شده است و تا یک ماه آینده نیز ۱۰۰ جهیزیه تامین می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی است که از دوران کرونا باتدبیر رهبر معظم انقلاب انجام شد و تاکنون نیز در حال انجام است  و در سه ماه گذشته نیز ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

عجمی با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ پنل خورشیدی با تولید برق ۵.۵ مگاوات به استان اصفهان توسط بسیج سازندگی استان در دو سال گذشته نصب شده است ، افزود:امسال نیز در قالب رزمایش جهادگران فاطمی چهار، تفاهم‌نامه‌ ای با شرکت توزیع برق و فرماندهی سپاه و شرکت توزیع منعقد می شود که تعداد یک هزار پنل خورشیدی دیگر به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به رتبه اول استان اصفهان در تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی در بسیج سازندگی استان، گفت: استان اصفهان به استان قم، سیستان و بلوچستان و کرمان برای نصب پنل‌های خورشیدی نیز کمک بسیاری کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه