English

معاون استاندار اصفهان:

روز ملی سازمان‌های مردم‌نهاد فرصتی برای مطالبه‌گری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در روز ملی سازمان‌های مردم نهاد، فرصتی برای شنیدن نظرات مدیران تشکل‌های مردمی فعال استان فراهم شود.

 روز ملی سازمان‌های مردم‌نهاد فرصتی برای مطالبه‌گری است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا جان‌نثاری در شورای توسعه تشکل‌های مردم‌نهاد استان، عنوان کرد: باتوجه به در پیش بودن روز گرامیداشت فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد به نحوی برنامه‌ریزی شود تا در این روز مطالبات انجمن‌های مردمی استان شنیده شود.

وی ادامه داد: سازمان‌های مردمنهاد ظرفیت‌ها و استعدادهای مردمی بسیار خوبی برای برای تصمیم‌سازی و انجام امور در جامعه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت این نهادهای مردمی بهره‌مند شویم، در روز متعلق به سازمان‌های مردمنهاد مدیران تشکل‌های فعال دعوت شوند تا بتوانیم از نظرات آن‌ها استفاده کنیم.

جان‌نثاری ادامه داد: در این نشست امکان پرسش و پاسخ و انتقاد و پیشنهاد فراهم شود تا تعامل خوبی با تشکل‌های استان برقرار شود.

معاون استاندار اصفهان اضافه کرد: در این نشست حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سمن‌ها ضروری است، زیرا مواردی که عنوان می‌شود برای آن‌ها نیز راهگشا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه