English

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان خبرداد؛

تمهیدات جدید برای سفر اربعین متولدان سال ۸۵

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان از تمهیدات جدید برای سفر اربعین متولدان سال ۸۵ که امسال مشمول خواهند شد خبر داد.

تمهیدات جدید برای سفر اربعین متولدان سال 85
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ نعمت الله طاهر پور بیان کرد: برابر قانون مشمولان غایب به هیچ وجه اجازه دریافت گذرنامه و خروج از کشور حتی برای سفر اربعین را نخواهند داشت و این عده بایستی ابتدا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت مشمولی خود اقدام کرده و سپس برای دریافت گذرنامه اقدام کنند.

وی افزود: مشمولان غیر غایب شامل دانش آموزان، دانشجویان و .. که دارای معافیت موقت هستند هیچ مشکلی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی ندارند و این عده می توانند با مراجعه به سامانه سخا و یا درگاه پلیس من نسبت به پیگیری اجازه خروج خود اقدام کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین  تمهیدات جدیدی برای متولدان سال 1385 که امسال مشمول خواهند شد پیش بینی شده و این افراد بدون مراجعه به سامانه سخا و معاونت های وظیفه عمومی می توانند اجازه خروج صرفاً برای زیارت عتبات عالیات در ایام ماه صفر و اربعین حسینی را دریافت کرده و از این خدمت بهره مند شوند.

سرهنگ طاهرپور خاطر نشان کرد: قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان رودکی آماده پاسخگویی به ابهامات، سوالات و رسیدگی به مشکلات و نواقص شهروندان در خصوص دریافت گذرنامه زیارتی اربعین است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه