English

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

افتتاح کیلومتر ۳ تا ۷ حلقه چهارم ترافیکی اصفهان با هزینه ۶۱۰ میلیارد تومان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از بهره‌برداری کیلومتر ۳ تا ۷ ابرپروژه‌ حلقه چهارم ترافیکی با هزینه ۶۱۰ میلیارد تومان خبرداد.

 افتتاح کیلومتر ۳ تا ۷ حلقه چهارم ترافیکی اصفهان با هزینه ۶۱۰ میلیارد تومان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،اصغر کشاورزراد گفت:حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان به طول ۷۸ کیلومتر و عرض ۶۵ تا ۷۵ متر، از ابرپروژه‌های شهر به‌شمار می‌رود و از سال‌های گذشته در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی بیان داشت: احداث تقاطع‌های غیرهمسطح استقلال، بلوار رضوان و اشکاوند در این ابرپروژه در دوره‌های قبلی اجرایی شده و در این دوره مدیریت شهری، از کیلومتر ۳ تا ۷ این پروژه با اعتبار ۶۱۰ میلیارد تومان اجرا و تکمیل شده است.

این مقام مسئول افزود:از کیلومتر صفر (تقاطع شهید سردار سلیمانی) تا کیلومتر ۳ پروژه حلقه چهارم نیز تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهانگفت:همچنین عملیات احداث کیلومتر ۶۵ تا ۷۸ آغاز شده و احداث تقاطع شهید فخری‌زاده و تعریض پل رودخانه زاینده‌‌رود نیز ذیل این پروژه در دستور کار قرار دارد.

نظری پور

آزادسازی ۳۲ هکتاری برای احداث کیلومتر ۳ تا ۷ حلقه چهارم ترافیکی شهر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در ادامه این آیین بیان داشت:روند احداث کیلومتر ۳ تا ۷ ابرپروژه حلقه چهارم ترافیکی از مردادماه سال ۹۸ آغاز شد و تاکنون آزادسازی ۳۲ هکتار ملک برای این پروژه انجام شده که از این میزان، ۲۲ هکتار اعیانی و غیرمسکونی بوده است.

هوشنگ نظری‌پورگفت: توافق برای آزادسازی‌های مذکور از مهم‌ترین اقدامات در منطقه ۱۵ بوده که با تلاش و پیگیری قابل‌توجه مدیریت شهری انجام شده است.

این مقام مسمئول ادامه داد: خوشبختانه در روند توافقات و آزادسازی‌ها، اجازه نداده‌ایم تاکنون هیچ اجحافی در حق مالکان صورت گیرد.

در ادامه نیز رسول میرباقری، رییس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:احداث ‌و‌ تکمیل پروژه‌های زیرساختی از رویکردهای جدی مدیریت شهری در این دوره بوده که حلقه چهارم ترافیکی ازجمله این ‌پروژه‌ها است.

وی افزود: امروز، مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان خط دوم قطار شهری و حلقه چهارم ترافیکی است که اگرچه در معرض مشاهده شهروندان قرار ندارند، اما با جدیت در دست تکمیل هستند.

رییس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان  اظهار داشت:بودجه عمرانی شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری هرساله افزایش داشته که نشان‌دهنده جایگاه ویژه اقدامات عمرانی در برنامه‌های شهرداری اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه