English

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان خبرداد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث واحد خدمات موتوری در کاشان

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان از پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث واحد خدمات موتوری خبرداد.

پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث واحد خدمات موتوری در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، ابوذر میرزابیگی با اشاره به اینکه  این عملیات در راستای جابجایی محل قبلی خدمات موتوری در بلوار کارگر به محل جدید واقع در جنب سازمان حمل و نقل بار و مسافر انجام می ‎شود، گفت: این پروژه که با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از اردیبهشت ماه آغاز شده تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بیان کرد:  چهار سوله به مجموع متراژ 1250 مترمربع، ساختمان سرویس بهداشتی 40 مترمربع به همراه دو چشمه، ساختمان انبار شامل پنج انبار و به متراژ 100 مترمربع ، محل کارواش به متراژ 25 مترمربع، مخزن سوخت و تکمیل شدن سکوها به متراژ 60 مترمربع، اجرای سه چاله سرویس به متراژ 30 مترمربع و اجرای اتاق های اداری به متراژ 250 مترمربع از جمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این پروژه تا کنون 40 میلیارد ریال هزینه در برداشته است گفت: انتقال مجموعه خدمات موتوری با توجه به مطالبه اهالی بلوار کارگر و همچنین تناسب بیشتر محل جدید با نوع فعالیت این مجموعه صورت گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان همچنین با اشاره به اجرای پروژه چمن مصنوعی در بلوار کارگر و محل قبلی مجموعه خدمات موتوری توسط شهرداری منطقه دو متذکر شد:  بخشی از محوطه قبلی خدمات موتوری در بلوار کارگر به اجرای پروژه زمین چمن مصنوعی اختصاص یافته است تا نیاز دیگری از اهالی این محدوده نیز پاسخ داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه