English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

اجرای ‌پروژه‌های شاخص حوزه آب در اصفهان ثمره مدیریت جهادی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: اجرای ‌پروژه‌های شاخص در حوزه آب و‌ محیط زیست، ثمره مدیریت جهادی در اصفهان است.

اجرای ‌پروژه‌های شاخص حوزه آب در اصفهان ثمره مدیریت جهادی است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهران زینلیان در آئین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهدای بهاران و کیلومتر سه تا هفت حلقه چهارم ترافیکی شرق اصفهان گفت: طی سه سال گذشته، به‌دنبال مدیریت جهادی دولت و سایر نهادها، اتفاقات خوب و چشمگیری در اصفهان رخ داده که اقدامات انجام گرفته در برخی زمینه‌ها مانند حوزه آب و محیط زیست قابل‌ قیاس با سه دهه گذشته نیست.

وی افزود:تصفیه گازوییل در پالایشگاه و ارتقای کیفی آن به‌ رده‌ استاندارد بین‌المللی و کاهش تولید مازوت از اتفاقات مهم دیگری است که در این دوره شاهد آن بودیم.

زینلیان بیان داشت: بیان داشت:رشد ۳۳۰ درصدی ورود گردشگر، احیای کارخانه ریسباف، انتخاب کاشان به‌عنوان شهر جهانی نساجی و سایر اقداماتی که مدیریت شهری اصفهان به انجام آن موفق شد، قابل‌توجه و درخور تحسین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پروژه‌های آبی اگر ادامه یابد با این روند سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد زیرا برنامه این بود در این دوره دولت به بهره برداری برسد.

زینلیان اضافه کرد: پروژه‌ها به دلیل  اینکه زمان بر است  اگر طبق برنامه پیش می‌رفت شاید امروز این وضعیت آب و هوای اصفهان نبود احیای زاینده رود اتفاق می‌افتاد و اوضاع فرونشست به این شکل نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه