English

آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس / شاخص کیفی ۱۳۲

کیفیت هوای اصفهان امروز یازدهم مردادماه با میانگین ۱۳۲ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

آلودگی هوای اصفهان برای گروه های حساس / شاخص کیفی ۱۳۲
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان احمدآباد با عدد ۱۶۱، بزرگراه خرازی ۱۵۸ و خیابان فیض ۱۵۲ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

همچنین کیفیت هوا در منطقه ولدان (ایستگاه ورزشگاه میثاق) با عدد ۲۳۸ AQI وضعیت بنفش و بسیار ناسالم را نشان می‌دهد و در ۲ ایستگاه خیابان رودکی و پارک زمزم به ترتیب با عدد ۶۶ و ۷۶ در وضعیت قابل قبول است.

درحال حاضر شاخص هوا در ایستگاه میدان انقلاب با عدد ۱۵۰، دانشگاه صنعتی ۱۴۸، رهنان ۱۲۹، زینبیه ۱۱۷، سپاهان شهر ۱۱۲، خیابان فرشادی ۱۰۷، بولوار کاوه ۱۲۱، کردآباد ۱۲۰ و خیابان میرزا طاهر با عدد ۱۲۶ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۱۰۹، زرین شهر ۱۲۸، قهجاورستان ۱۳۳، مبارکه با میانگین ۱۱۹، نجف آباد ۱۴۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، شاهین شهر با میانگین ۸۶ قابل قبول و کاشان با میانگین ۱۷۱ و سجزی با میانگین ۱۷۰ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم افراد جامعه ثبت شد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، به دلیل تداوم شیب فشاری جو که وزش باد به نسبت شدید تا شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای به همراه دارد، کانون‌های گردوخاک داخلی در مناطق شرق و شمال استان فعال شده و این شرایط سبب افزایش غلظت آلایندگی هوای مناطق مرکزی از جمله کلان‌شهر اصفهان و شهرهای مجاور آن شده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه