English

امام جمعه موقت اصفهان:

اسرائیل باید منتظر انتقام سخت باشد

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیست باید منتظر انتقام سخت باشد.

اسرائیل باید منتظر انتقام سخت باشد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید اسماعیل هنیه گفت: در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیست مجاهد شهید اسماعیل هنیه حدود ۶۰ نفر از خانواده‌اش را تقدیم راه قدس کرده است.

وی بیان کرد: در تشییع رهبر حزب مقاومت، اسماعیل هنیه به کوری چشم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست ، ملت ایران در تشیع پیکر شهید هنیه سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام خود تاکید کردند، اسماعیل هنیه از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا باک نداشت و جمهوری اسلامی ایران خونخواهی او را وظیفه‌ خود می‌داند.

وی گفت: سید مقاومت روز گذشته در پیام خود خطاب به اسرائیل فرمود امروز اگر می‌خندید فردا باید بیشتر گریه کنید، امروز آن‌چنان ترس سراسر اسرائیل را فراگرفته که ساکنان آن به دنبال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند، امیدواریم به‌زودی پوزه آمریکا را به خاک بمالیم.

حجت‌الاسلام میردامادی خطاب به صهیونیست‌ها گفت: خوشحالی امروز شما از شهادت قهرمان جبهه مقاومت، مقدمه گریه فردای شماست. منتظر انتقام سخت باشید. رژیم غاصب صهیونیستی باید تاوان کودک کشی و ظلم در سرزمین فلسطین را بدهد.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری گفت: در این مراسم رهبر معظم انقلاب توصیه‌هایی را به دولت چهاردهم در خصوص انتخاب افراد فرمودند، بنابراین باید رئیس‌جمهور نسبت به اجرای توصیه‌های رهبر انقلاب دقت لازم را داشته باشد زیرا ملت ایران تحمل مشاهده انحراف برخی مسئولان از خط اصلی انقلاب را ندارند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به نشانه‌های بهشت و جهنم گفت: وسعت بهشت به اندازه تمام آسمان‌ها و زمین‌ها است و برای مؤمنان آماده شده است، در این راستا به این نتیجه می‌رسیم که بهشت و جهنم مهیا است، بنابراین هرکس منکر بهشت و جهنم شود دروغگو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه