English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

برگزاری بیش از ۶ هزار نفر ساعت آموزش حوزه بهداشت و ایمنی در سه ماهه نخست امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از برگزاری بیش از 6 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در سه ماهه نخست سال 1403 خبر داد.

برگزاری بیش از 6 هزار نفر ساعت آموزش حوزه بهداشت و ایمنی در سه ماهه نخست امسال
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری گفت: در راستای ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، دوره‌های آموزشی متنوعی برای کارکنان برگزار شده است. این دوره‌ها با هدف افزایش آگاهی و مهارت‌ و توانمندی کارکنان در زمینه‌های مختلف ایمنی، بهداشت شغلی و حفاظت از محیط زیست و مواجهه با مخاطرات شغلی و زیست‌محیطی و همچنین تقویت آمادگی در برابر تهدیدات غیرعامل برگزار شده است.

وی درباره این دوره‌ها اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مدیریت HSE و پدافند غیرعامل بخشی از برنامه‌های راهبردی شرکت برای کاهش مخاطرات و ارتقاء سطح ایمنی و سلامت در محیط کار است. این دوره‌ها با تمرکز بر آموزش مباحث تئوری و عملی، به کارکنان کمک می‌کنند تا بتوانند به شکل موثرتری با خطرات احتمالی مقابله کنند.

عسکری بیان داشت: به منظور آموزش نیروها درجهت مقابله با بحران بیش از ۶ هزار نفر ساعت آموزش در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافندغیرعامل برگزار شده است و در این دوره‌ها، موضوعاتی نظیر مدیریت واکنش در شرایط اضطراری، احداث ایستگاه ها، پروانه های انجام کار، رانندگی تدافعی، آشنایی با اصول دستگاه های گازسنج،کمک های اولیه و مدیرت بحران مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت بالای رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در محیط‌های کاری، برگزاری این دوره‌ها نقش بسزایی در کاهش حوادث و ارتقاء سطح سلامت کارکنان دارد و این دوره‌ها به صورت منظم و با بهره‌گیری از اساتید مجرب و متخصص در حوزه HSE برگزار می‌شوند و تمامی کارکنان مرتبط ملزم به شرکت در این دوره‌ها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه