English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

اعزام اولین کاروان ۱۰۰ نفری مددجویان زیارت اولی به کربلای معلی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اعزام اولین کاروان ۱۰۰ نفری از مددجویان زیارت اولی به کربلا خبرداد.

اعزام اولین کاروان ۱۰۰ نفری مددجویان زیارت اولی به کربلای معلی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کریم زارع با اشاره به پویش نذر زائر، اظهار داشت: با اجرای پویش نذر زائر در ماه صفر و مشارکت نیکوکاران، زمینه حضور حداکثری و تشرف مددجویان و خانواده های نیازمند در مراسم اربعین حسینی(ع) فراهم خواهد شد. 

وی با بیان اینکه سال گذشته با پرداخت کمک هزینه سفر زیارتی به بیش از ۸هزار و ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت، بستر لازم برای زیارت اولی ها مهیا شد، ادامه داد: با جمع آوری مساعدت های مردمی، خیران، حامیان طرح اکرام، موسسات خیریه و... برای تامین کمک هزینه و ملزومات زیارت اربعین حسینی(ع)، امسال نیز تلاش خواهیم کرد تا مددجویان بیشتری به سفر عتبات عالیات مشرف شوند. 

وی با تاکید بر شرایط بهره مندی مددجویان از کمک هزینه های سفر اربعین، افزود: دانشجویان، نخبگان تحت حمایت در سنین ۱۶ تا ۲۶ سال، دختران آموزش دیده در طرح یاس و خانواده هایی که برای اولین بار به زیارت عتبات عالیات مشرف خواهند شد، در اولویت اعزام هستند. 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به اعزام اولین کاروان ۱۰۰ نفری از مددجویان زیارت اولی به کربلا، گفت: نیکوکاران با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری، همچنین شماره گیری #۹*۰۳۱*۸۸۷۷* یا استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۴۷ می توانند با مهیا سازی هزینه سفر هر یک از مددجویان به کربلای معلی در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه