English

فرماندار ویژه کاشان:

نرخ نان در کاشان افزایش می یابد

فرماندار ویژه کاشان گفت: به منظور ارتقاء کیفیت نان و بهبود خدمات آن، قیمت نان در این شهرستان در حدود ۲۵ درصد افزایش خواهد داشت.

نرخ نان در کاشان افزایش می یابد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان کاشان و البته  همه شهرستان، پایین بودن کیفیت نان و پاسخگو نبودن خبازان در این خصوص و عدم مدیریت و کنترل وضعیت نان توسط اصناف می باشد. 

وی افزود: هدف از افزایش قیمت، جبران افزایش هزینه‌هایی همچون افزایش دستمزد کارگر، افزایش قیمت مواد مصرفی و همچنین بیمه کارگران است.

طی ماه‌های اخیر گلایه‌‌های نانوایان درباره جور‌نبودن دخل‌ و خرج‌شان به علت افزایش کرایه حمل، قیمت خمیرمایه و افزایش هزینه‌های روزانه هر نانوایی مطرح شده بود که در نهایت شورای آرد و نان با افزایش قیمت نان موافقت کرد.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه آرد اصفهان از کیفیت بالایی برخوردار نیست، افزود: تامین بخشی از آرد کاشان از اصفهان به منظور تامین چرخه آرد و جلوگیری از مواقعی است که تامین آرد از کارخانه‌های کاشان دچار مشکل شود، بدین منظور حفظ سهمیه آرد از اصفهان ضروری است.

این‌مقام‌مسئول بیان داشت:امیدواریم در شورای آرد و نان استان بررسی و مشکلات شهرستان کاشان در خصوص کیفیت نان حل و نان با کیفیت در اختیار شهروندان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه