English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، خبر داد؛

رشد ۲۳ درصدی پرداخت صدقات نیکوکاران اصفهانی در چهارماهه امسال

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:صدقات پرداختی نیکوکاران اصفهانی در چهارماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد رشد داشته است.

رشد ۲۳ درصدی  پرداخت صدقات نیکوکاران اصفهانی در چهارماهه امسال
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، علی اخلاقی  با اشاره به رشد ۲۳درصدی پرداخت صدقات در چهار ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار داشت: در طول این مدت هر اصفهانی ۵ هزار و ۹۶۷ تومان صدقه پرداخت کرده است.

وی با اشاره به تعداد ۴۰۹هزار و ۳۴۵ مشترک صدقات، ادامه داد: درحال حاضر ۳۸۹ هزار و ۹۳۸ مشترک خانگی صندوق صدقات و ۱۹ هزار و ۴۰۷ مشترک الکترونیکی دارای QRکد، صدقه پرداخت می کنند.

اخلاقی با بیان اینکه نیکوکاران صدقات خود را با روش های مختلف سنتی و الکترونیکی پرداخت می کنند، افزود: مجموع صدقات پرداختی نیکوکاران اصفهانی علاوه بر کمک های دولتی، برای رفع نیازمندی های ضروری، تامین جهیزیه، درمان، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت صرف می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان ، با قدردانی از حمایت خیران در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان، گفت: نیکوکاران می توانند افزون بر پرداخت وجوهات نقدی، با استفاده از QRکد نصب شده بر صندوق صدقات یا شماره گیری #031*۸۸۷۷*  در هر زمان و مکان نسبت به پرداخت صدقه خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه