English

رئیس تعمیرات برق هلدینگ پتروپالایش اصفهان خبرداد:

بازسازی کلید ۲۵۰۰ A در سطح ولتاژ ۳۳ کیلو ولت درپالایشگاه اصفهان

رئیس تعمیرات برق هلدینگ پتروپالایش اصفهان، به دست متخصصان داخلی کلید 2500 A در سطح ولتاژ 33 کیلو ولت درپالایشگاه اصفهان بازسازی شد.

بازسازی کلید 2500 A در سطح ولتاژ 33 کیلو ولت درپالایشگاه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، اسفندیارصفری با اشاره به بازسازی کلید ۲۵۰۰ A  در سطح ولتاژ ۳۳ کیلو ولت  مربوط به INCOMING  خط ۱ مرکز فرعی برق ۳۳ در پالایشگاه اصفهان گفت: در حادثه اتصال کوتاهی که بر روی کلید INCOMING خط ۱ مرکز فرعی برق ۳۳ در سال گذشته رخ داد و سبب از بین رفتن کلید INCOMING 2500A شد، با بررسی های انجام شده مشخص شد که امکان خرید و جایگزین نمودن کلید مذکور به دلیل موارد تحریم کشور زمانبر است فلذا اداره تعمیرات برق  بازسازی این کلید را در دستور کار خود قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته کارشناسان در واحد تعمیرات برق هلدینگ پتروپالایش اصفهان توانستیم با جایگزینی متعلقات کلید حادثه دیده با کلید های  مشابه و انجام اصلاحات و برش کاری های لازم بر روی شمش های کلید، یک کلید ۲۵۰۰ A در سطح ولتاژ ۳۳ کیلو ولت  را کامل بازسازی وبه چرخه مصرف بازگردانیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: کلید ۲۵۰۰ A  بازسازی شده تمام تستهای مورد نیاز از نظر تست قدرت عایقی ، تست مقاومت و … در مورد کلید انجام شد و صحت عملکرد آن مورد تائید قرارگرفت.

رئیس تعمیرات برق پالایشگاه اصفهان ادامه داد:کلید مذکور جهت استفاده در INCOMMING خط ۱ مرکز فرعی برق ۳۳ با هماهنگی گروه MLO و بهره برداری واحد مربوطه در سرویس قرار گرفت.

صفری افزود: در این عملیات کاری یکماهه تعداد ۶ نفر از کارشناسان تعمیرات برق  از جمله مهندس حاجیان و مهندس اصغرزاده و بقیه همکاران در ۴۸۰ نفر ساعت کاری برای بازسازی و راه اندازی کلید همکاری داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه