English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبرداد؛

کسب رتبه نخست منطقه ۷ اصفهان در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از کسب رتبه نخست منطقه ۷ اصفهان در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیرخبرداد.

کسب رتبه نخست منطقه ۷ اصفهان در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهدی سلطان‌آقایی در جمع خبرنگاران گفت: در سومین مانور سراسری برق که با حضور مدیران ارشد شهرداری، اداره برق و سازمان مدیریت بحران اصفهان برگزار شد، پس از ارزیابی صورت گرفته، منطقه ۷ رتبه نخست را در موضوع شهر خورشیدی و توسعه انرژی تجدیدپذیر بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر به خود اختصاص داد.

 بیان  کرد: مهمترین پارامتری که شهرداری اصفهان به‌تازگی روی آن سرمایه‌گذاری کرده، موضوع نیروگاه خورشیدی است و منطقه ۷ شهرداری اصفهان با هزینه و سرمایه‌گذاری لازم، بخش عمده‌ای از فعالیت خود را به این موضوع اختصاص داده است.

وی افزود: منطقه ۷ شهرداری اصفهان حدود ۸۵ کیلووات نیروگاه خورشیدی طی دو سال گذشته در دست اقدام داشته است که ۵۰ کیلووات آن در پارکینگ شهرداری منطقه به‌زودی افتتاح می‌شود و ۳۵ کیلووات آن طی روزهای آینده در دست اجرا قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهینه‌سازی چراغ‌های پارک‌ها و آب‌نماها گفت: اغلب چراغ‌های پر مصرفی که در بوستان‌های این منطقه وجود داشت را به نوع کم مصرف ال‌ای‌دی که نور بیشتری دارد، تغییر دادیم و پروژکتورهای ۴۰۰ وات باغ فدک نیز به پروژکتورهای ال‌ای‌دی کم‌مصرف تغییر یافت و مصرف آن به حدود یک‌دهم رسید.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: با بهینه‌سازی آب‌نماهای سطح منطقه ۷ و تعمیراتی که روی آن‌ها انجام شد، تقریباً مصرف برق را به یک‌دوم کاهش دادیم.

وی گفت: سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای چراغ‌ها، ۶۰۰ میلیون تومان برای پروژکتورها و ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تهیه و نصب پنل‌های خورشیدی در نظر گرفته شد تا در راستای مصرف بهینه برق گام برداشته باشیم.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، در سومین مانور سراسری برق که با حضور مدیران ارشد شهرداری، اداره برق و سازمان مدیریت بحران اصفهان برگزار شد، پس از ارزیابی‌ها، این منطقه رتبه نخست را در موضوع شهر خورشیدی و توسعه انرژی تجدیدپذیر بین مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر به خود اختصاص داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه