English

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

 پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و طلایه‌داران جبهه آگاهی‌بخشی و سربازان خط مقدم جهاد تبیین که بحق چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند، به‌ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان اصفهان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

تقارن روز خبرنگار با ایام سوگواری شهادت اباعبدا...الحسین(ع)، توجه همه ما را به نقش بی‌بدیل پیام‌آور کربلا حضرت زینب(س) جلب می‌کند که به تعبیری کربلا در کربلا می‌ماند، اگر زینب نبود. این همان نقش اساسی و تبیینی خبرنگاران صادق و دل در گرو سعادت جامعه است که مشقت‌ها و سختی‌های این راه را به جان می‌خرند و از خود می‌گذرند.

حق‌گویی و مطالبه حق توسط خبرنگاران عزیز یقینا مجاهدتی بزرگ و فداکاری فرهنگی سترگ است که مستلزم ارج‌گذاری و قدردانی همه ماست. سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

بدون تردید حضور گسترده کمی و کیفی اصحاب رسانه در جامعه می‌تواند پلی میان مسئولان و ملت ایجاد کند و توسعه و پیشرفت را رقم بزند. توسعه‌ آرزوی تمامی مردم کشور است که جز در سایه رکن چهارم دموکراسی حاصل نشده و نمی‌شود. بجاست این موهبت عظیم پاس داشته شود و آنچه شایسته دوام و پیشرفت آن است، به‌کار گرفته شود.

بار دیگر مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش‌ها، زحمات، اطلاع‌رسانی‌ها و نقدها و تذکرات خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و تلاشگران اطلاع‌رسانی در سطح رسانه‌های مختلف ابراز کرده، توفیق همگان را در تمهید عدالت‌گستری و کمک به بهبود مستمر امور خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه در همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از درگاه خداوند مسالت می‌کنم.

کریم زارع

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه