English

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد؛

احداث ۱۳۰۰ کیلووات نیروگاه خورشیدی توسط اوقاف استان اصفهان

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یک هزار و 300 کیلووات نیروگاه خورشیدی با ارزش 17 میلیارد تومان توسط اوقاف اصفهان احداث شده است.

احداث 1300 کیلووات نیروگاه خورشیدی توسط اوقاف استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،امیرحسین اسماعیل‌پور در ارتباط با سرمایه‌گذاری‌ها و ارزش افزوده ایجاد شده در بقاع متبرکه و موقوفات اصفهان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری‌های انجام شده شامل خرید زمین و احداث مجموعه‌های گردشگری و تفریحی، نیروگاه خورشیدی و مجمتع‌های مسکونی، تجاری و اداری بوده است.

وی با اشاره به ارزش افزوده ایجاد شده از طریق خرید زمین عنوان کرد: خرید زمین به وسعت پنج هزار متر مربع با ارزش افزوده بالغ‌بر 150 میلیارد تومان انجام شده است.

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به بازسازی و بهره‌برداری از شش کاروانسرا در استان اصفهان بیان کرد: مرمت و بازسازی مجموعه‌های تفریحی و گردشگری با راه‌اندازی شش کاروانسرا با هزینه‌ای بالغ‌بر 120 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است. 

وی در ارتباط با ایجاد نیروگاه خورشیدی تصریح کرد: یک هزار و 300 کیلووات نیروگاه خورشیدی با ارزش 17 میلیارد تومان احداث شده که در حال حاضر بالغ‌بر 40 میلیارد تومان ارزش دارد و 23 میلیارد تومان نیز ارزش افزوده داشته است.

اسماعیل‌پور با اشاره به احداث مجموعه‌های مسکونی، تجاری و اداری عنوان کرد: دو هزار و 500 متر مربع مجمتع‌ مسکونی  با کمک بخش خصوصی احداث شده که ارزش افزوده حاصل، ۷۵ میلیارد تومان بوده است.

این مقام‌مسئول اظهار داشت: همچنین چهار هزار متر مجمتع اداری و تجاری نیز با ارزش افزوده بالغ‌بر 300 میلیارد تومان ایجاد گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه