English

پیام فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بمناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پیامی ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و گرامی‌داشت روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام فرمانده  سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بمناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، متن پیام سردار فدا فرمانده  سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بمناسبت ۱۷ مرداد ماه خطاب به جامعه رسانه ای استان اصفهان بویژه خبرنگاران عزیز، دلسوز، زحمتکش و فهیم استان اصفهان بدین شرح است:

بخش اعظم محبوبیت این نهاد مردمی و انقلابی( بسبج و سپاه) نزد مردم ایران و منطقه را مرهون مجاهدت‌های فعالان رسانه‌ای می دانیم.

بی تردید نقش های ماندگار فعالان عرصه خبر و رسانه در ایران عزیز،به ویژه مجاهدت آنان درانعکاس حقایق نبرد جبهه مقاومت اسلامی با نظام سلطه و صهیونیسم برای نسل های امروز و فردای میهن اسلامی آموزنده است.

اینجانب همت والای یکایک فعالان رسانه کشور، به ویژه خبرنگاران،که به اقتضای وظایف حرفه ای خود، هنرمندانه به انعکاس راستین کارکردهاو دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به افکار عمومی جهانیان مبادرت ورزیده‌اند،را مورد تقدیر و ستایش قرار داده و بخش اعظم محبوبیت این نهاد انقلابی نزد مردم ایران و منطقه را مرهون مجاهدت های این عزیزان می دانم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: اگر خبرنگار‌ها نبودند، نمی‌توانستیم عظمت‌های انقلاب اسلامی را به جهان مخابره کنیم.

سردار فدا درباره اجرای دومین کنگره ملی بزرگداشت ۲۴۰۰۰شهیداستان اصفهان خطاب به خبرنگاران عزیز استان با بیان اینکه شجاعت تصمیم و اراده برای مقابله با اسرائیل و شکست هیمنه این رژیم از ثمرات خون شهدا بویژه شهدای عرصه خبر است، گفت: ما می‌خواهیم این ثمرات را در جامعه منعکس و کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان را با مشارکت مردم برگزار کنیم. در این مسیر، به دیدگاه‌ها و کمک اصحاب رسانه نیازمندیم.

والسلام.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه